La Amprent.ro (operat de FELIX ONLINE CONCEPT S.R.L.), ne dorim să fiți pe deplin mulțumit de achizițiile dumneavoastră. Înțelegem, totuși, că pot exista situații în care doriți să returnați un produs.
Această politică stabilește termenii și condițiile de retur, în conformitate cu O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.
Pentru orice întrebări legate de retururi, vă stăm la dispoziție:
Email: hello@amprent.ro
Telefon: 0725 834 806
Dreptul de a vă retrage dintr-un contract la distanță se aplică exclusiv consumatorilor persoane fizice.
Consumatorii au dreptul de a notifica în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la data la care au intrat în posesia fizică a produsului (sau a ultimului produs, în cazul unei comenzi cu produse multiple).
Atenție: Persoanele juridice (companiile) nu beneficiază de dreptul legal de retragere de 14 zile.
Conform Art. 16 din O.U.G. 34/2014, următoarele categorii de produse sunt exceptate de la dreptul legal de retragere și NU pot fi returnate:
a) Produsele personalizate: Orice produs confecționat după specificațiile prezentate de client sau personalizat în mod clar (de exemplu: ștampile, produse gravate, materiale promoționale inscripționate cu sigla clientului, produse cu un design specific cerut de client etc.).
b) Produsele sigilate (din motive de igienă sau sănătate): Produsele sigilate care au fost desigilate de către consumator și care nu mai pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă. Din această categorie fac parte, dar fără a se limita la: parfumuri, produse cosmetice, produse de îngrijire personală, etc. Un parfum al cărui sigiliu (folie de plastic) sau ambalaj a fost desfăcut, nu mai poate fi returnat.
c) Consumabilele desigilate: Produse de tip consumabil (ex. rezerve de cerneală, tușiere etc.) care au fost desigilate.
Pentru ca un produs să fie eligibil pentru retur (presupunând că nu se încadrează la excepțiile de la Punctul 2), acesta trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:
Să fie în starea exactă în care a fost primit: neutilizat, fără urme de uzură, lovituri sau zgârieturi.
Să fie returnat în ambalajul original intact, împreună cu toate accesoriile, etichetele și documentele care l-au însoțit.
Să fie ambalat corespunzător pentru transport, pentru a nu suferi deteriorări pe parcursul returului.
Consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor (ex. testarea unui parfum desigilându-l, purtarea unui obiect, utilizarea unei ștampile etc.).
Dacă produsul returnat prezintă semne de utilizare, ambalaj deteriorat sau incomplet, accesorii lipsă, urme de uzură sau lovituri, FELIX ONLINE CONCEPT S.R.L. își rezervă dreptul de a reține o sumă din valoarea produsului. Această sumă va fi proporțională cu diminuarea valorii produsului și va fi comunicată clientului la recepția și verificarea coletului returnat.
Pasul 1: Notificarea Returului Înainte de expirarea perioadei de 14 zile, vă rugăm să ne informați despre decizia dumneavoastră de retragere printr-o declarație neechivocă, trimisă pe email la hello@amprent.ro. Emailul trebuie să conțină: numele dumneavoastră, numărul comenzii și produsele pe care doriți să le returnați.
Pasul 2: Expedierea Produselor După trimiterea notificării, aveți la dispoziție maxim 14 zile calendaristice pentru a expedia produsele la adresa noastră.
Adresa de expediere: Str. Macului, Nr. 1, Dragomirești-Deal, Ilfov, 077010, România
Destinatar: FELIX ONLINE CONCEPT S.R.L.
Costul returului: Costurile directe legate de returnarea produselor (taxa de curier) vor fi suportate integral de către dumneavoastră (client).
Important: Vă rugăm să NU expediați colete cu plata ramburs. Acestea vor fi refuzate fără o notificare prealabilă.
FELIX ONLINE CONCEPT S.R.L. va rambursa contravaloarea produselor returnate (și, dacă este cazul, costurile inițiale de livrare) în termen de 14 zile calendaristice de la data la care primim înapoi produsele.
Amânarea rambursării: Ne rezervăm dreptul de a amâna rambursarea până la data recepționării și verificării produselor returnate.
Metoda de rambursare: Rambursarea se va efectua folosind aceeași metodă de plată ca cea folosită pentru tranzacția inițială.
Plăți cu cardul: Suma va fi returnată pe același card.
Plăți ramburs: Suma va fi returnată prin transfer bancar, într-un cont IBAN valid furnizat de client.
Costuri de livrare: Dacă returnați întreaga comandă, se vor rambursa și costurile inițiale de livrare (cu excepția costurilor suplimentare rezultate din alegerea de către dumneavoastră a unei alte modalități de livrare decât cea standard, mai ieftină, oferită de noi).
În cazul nefericit în care primiți un produs defect din fabricație, greșit (alt produs decât cel comandat) sau deteriorat vizibil în urma transportului, vă rugăm să ne contactați la hello@amprent.ro în termen de maxim 48 de ore de la primirea coletului.
Vă rugăm să atașați fotografii sau videoclipuri clare care să ateste problema.
În aceste cazuri (defect, produs greșit), costurile de retur și de înlocuire a produsului vor fi suportate integral de către compania noastră.
Dacă un produs se defectează în timp, acesta va intra sub incidența garanției (dacă este cazul).
Nume: FELIX ONLINE CONCEPT S.R.L.
Adresă / Adresă de retur: Str. Macului, Nr. 1, Dragomirești-Deal, Ilfov, 077010, România
Cod fiscal: 41786909
Nr. Reg. Comerțului: J23/4628/2019
Email: hello@amprent.ro
Telefon: 0725 834 806
Site web: www.amprent.ro
(Acest formular se completează și se trimite prin email la hello@amprent.ro doar dacă doriți să vă retrageți din contract)
Către: FELIX ONLINE CONCEPT S.R.L. Adresa: Str. Macului, Nr. 1, Dragomirești-Deal, Ilfov, 077010 Email: hello@amprent.ro
Subsemnatul/Subsemnata, [Numele și Prenumele Dumneavoastră],
Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse:
Număr Comandă: [Introduceți numărul comenzii] Data primirii produselor: [Introduceți data]
Produse returnate (Denumire și cantitate):
[Nume Produs 1]
[Nume Produs 2] ...
Datele mele de contact:
Nume și Prenume:
Adresa de domiciliu:
Număr de telefon:
(Opțional - doar pentru comenzile plătite ramburs) Date pentru rambursare:
Nume Titular Cont:
Cont IBAN (Format: ROXX XXXX XXXX XXXX XXXX XXXX):
Data: [Introduceți data de astăzi]